zoedejong.reismee.nl

Update #3

Goedenmiddag! (voor mij dan)

Ik heb weer veel gedaan sinds mijn vorige update! Ik wil jullie ook nog wat over school vertellen. Ik wil jullie een beetje een idee geven hoe mijn dag verloopt. School begint om 9.20 dan is er een praatje over welke dag er is en of er nog speciale dingen zijn zoals tryouts. Daarna moet je gaan staan voor het Candadese volkslied en daarna begint de les. Mijn tijden zijn heel raar en ik vind niet echt dat er logica in zit maar de tijden zijn als volgt:

9:20 Warning Bell
9:23 Morning
Announcements
9:25 - 10:31 Period 1
10:33 - 11:39 Period 2
11:39 - 11:49 Recess
11:49 - 12:24 Period 3 I
12:24 - 1:00 Period 3 II
Junior Lunch
1:00 - 1:36 Period 3 III
Senior Lunch
1:36 - 2:27 Period 4
2:29 - 3:20 Period 5

Het werkt dus echt allemaal wel anders dan bij ons haha. Maar zo gaat mijn dag dus.

Ik ben 9&10 september op kamp geweest met alle andere exchange students en ook nog van 2 andere scholen. Dit was om elkaar wat beter te leren kennen en om een beter idee van het programma te krijgen. Ik moest dinsdag wel eerst naar mijn les en om 10.30 vertrokken we naar Yarmouth met de schoolbus. Toen we aankwamen werden we verdeeld over groepen en moesten we naar onze slaapplek en daarna gingen we allemaal verschillende activiteiten doen. In de avond kregen we 'The talk' over alle regels enzovoort. Ik heb het erg naar me zin gehad met iedereen! Er was ook een nederlands meisje die in 2010 hier heen was gekomen voor 10 maanden High School en het was ook erg leuk om met haar te praten en haar verhaal aan te horen. De volgende dag hadden we nog wat activiteiten en lunch en na de lunch kwam de andere groep met exchange students! Toen kwam ik Tamara nog tegen, ik vloog met haar samen naar Londen, ook nog even kort met haar gepraat. Toen daarna gingen we weer naar school en waren we 'vrij' van school. Toen zijn we met ze 4e, Victoria Serenity Marcus en ik, nog even naar Tim Hortons geweest. Daarna weer gewoon naar huis want de volgende dag moest ik gewoon weer naar school. Donderdag en vrijdag gewoon naar school geweest, niet veel bijzonders eigenlijk. Zaterdag hadden we afgesproken om met wat andere de 'stad' in te gaan en toen hebben we chinees gegeten met ze alle. In de avond bleven we nog met Marcus. zijn broertje en Kemil. Toen zijn we naar kampvuur geweest bij Marcus zijn tante. Zondag!!! Toen gingen we eindelijk walvissen kijken! Om 10 uur gingen we weg want we moesten nog wel even rijden om er te komen en we moesten twee keer met de ferry maar wat was het mooi zeg! Eerst was het water wel erg wild en het duurde wel even een tijdje voor dat we wat zagen maar toen we ze eenmaal zagen was het echt geweldig! Ik heb er zoveel gezien en ze waren zo dichtbij echt geweldig! We kregen ook nog even een mooie show van de walvissen haha. Echt echt een aanrader! Dus als je ooit hier heen komt moet je dat zeker gaan doen! Ik zal ook wel wat foto's er op zetten! Het was wel super koud op de boot en het was wel erg vermoeiend. We waren allemaal kapot. Deze week niks spannends op de planning. Gewoon naar school enzovoort. Alleen donderdag heb ik mijn eerste 'Dance' hier! Ben benieuwd!

En ohja voor de gene die bang zijn dat ik hier verliefd word.. Don't worry gaat niet gebeuren!! Hahaha dat is een ding wat zeker is. Alles gaat goed, ik vermaak me prima en ik zal jullie op de hoogte houden!

Love from Canada!!

Reacties

Reacties

Helen

Zo te lezen, is het alles behalve saai daar..
Heb je elke dag het zelfde tijdrooster?
Heb net ook je foto's bekeken op facebook, leuk om steeds een lachende Zoe te zien… en zoals de vorige keer, kijk ik alweer uit naar je volgende blog…Groetjes en een dikke kus

Opa en oma

Wat leuk dat je de walvissen nu hebt gezien,we vondenhet ook fijn met je gesproken te hebben,veel plezier met de dance!!!
Gr. Opa en oma

Papa en mama

We zijn hartstikke blij dat je het zo onwijs naar je zin hebt, en de foto's laten dat ook zien: A big smile on your face??.

Enne even over dat verliefd worden; blij toe, anders had papa alweer dokter Love (Robert ten Brink) moeten schrijven hahaha.

oma

Wat fijn dat je het zoo naar je zin hebt nou geniet er van
Groetjes oma xxxxx

Opa en oma

Hoe is het meisje?
Heb je nog leuke,of gekke dingen meegemaakt?
En hoe was de dance?
Wat zijn we nieuwsgierig hè!
Dikke kus van o&op

joke martens

Zo mooie foto's van de walvissen zal een gaaf gevoel zijn geweest om dat zo te zien.en mee te maken,fijn dat je het naar je zin hebt!xx groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active