zoedejong.reismee.nl

1 maand in Canada

Daar ben ik weer!

Vandaag ben ik een maand in Canada!! Twee keer knipperen met je ogen en je bent er al een maand haha. Maar ik zal jullie even vertellen hoe mij afgelopen weken waren,

Om te beginnen. Mijn eerste dance! Dat heb ik ook weer meegemaakt haha. Voor mijn idee ging het echt als in de films. in de gymzaal met gewoon een leerling als dj. Mensen dansende in groepjes EN de slowdances. Dat was ook een hele ervaring haha. Niet mijn kind of stuff. Maar ja moet je toch ook ooit doen in je leven. Voor de dance was ik met Marcus en Vittoria klaarmaken bij Vittoria haar huis. Marcus als mijn persoonlijke haarstyliste.. Geweldig al vond ik zelf haha. De dance begon om 7.30 en eindige om 10.30. Maar erg gezellig gehad! Dat weekend had ik niet zo heel veel bijzonders gedaan, Gewoon even naar Tim Hortons gezellig met iedereen en rond gelopen in 'Down Town' met Serenity. Maandag gewoon weer school. Vrijdag was photo day zo op de foto. Geweldige schoolfoto er weer bij haha... Dit weekend kwam Gina (Heather en Dales kleindochter) slapen. Zaterdag waren we naar Greenwood en naar de marktje ergens in een schattig doprje geweest. Was echt heel leuk om te zien, allemaal van die oude gebouwen en echt een typische 'alles van eigen land' markt. Ook iemand die country muziek aan het zingen was. Echt leuk om dat allemaal te zien haha. Zondag was de dag dat ik ging houthakken!! Haha dat was toch zo leuk., Het weer was echt geweldig dit weekend. Zondag was het 27 graden. Heerlijk waarschrijnlijk ook de laatste dag dat het zo was maar ik heb er van genoten. Dale had al allemaal houtblokken klaar liggen op de barn en die moesten in kleinere stukken 'gehakt' worden, wel met de machine hoor haha.. Maar toch was het wel een hele workout. Ik voelde me echt een canadees en ik voelde me helemaal thuis in de familie. Ik voelde me niet meer als een 'gast' wat ik al niet echt deed maar nu voelde ik me echt een 'familielid'. Daarna hadden we nog even lekker een ijsje gehaald. Ik heb een heerlijk weekend gehad. Deze week gewoon weer naar school. Vandaag was de laatste dag van Kennet. Ik zal even uitleggen hoe dat zit. Hij komt van Noorwegen en was van plan om hier het hele jaar te zijn maar omdat hij niet de juiste vakken hier heeft en dus niet zijn punten kan halen voor zijn school in Nederland was het de vraag of hij kon blijven, Ik denk dat hij twee weken in onzekerheid heeft gezeten of hij wel kon blijven of niet.. Maar helaas gaat hij morgen naar huis. Ik vind het erg jammer want het was echt een leuk iemand! Ben blij dat ik niet in zijn schoenen sta zeg.. Voor de rest: Thanks giving en halloween are coming.. Maar voor de rest niet echt veel bijzonders. Gewoon naar school rustig mijn leventje hier volgen, Als alle maanden zo snel gaan ben ik binnen een diepe zucht alweer terug joh! En ja alles gaat nog goed met me geen schokende dingen maak je ook geen zorgen om me, geen reden voor haha. Niet zo een heel lang verslag ook maar weten jullie toch weer wat ik een beetje heb meegemaakt

En het wordt hier zo mooi nu! Alle bomen worden oranje/rood. Dus als jullie ooooooit hier heen willen kom in de herfst! Prachtig..

Kus uit Canada,

Reacties

Reacties

Helen

Heerlijk te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
Dat je helemaal thuis voelt.
De eerste maand heb je je echt al ingeburgerd, straks wil je niet meer weg... ha ha
Ben benieuwd naar Halloween en thanks giving, dat zijn vast hele bijzondere momenten. Ben jaloers op de mooie herfst kleuren.
Kijk alweer uit naar je volgende verslag...
Dikke kus en knuffels

Opa en oma

Wat leuk om weer wat van je te horen,je bent een bofkont Dat je dat alle maal kunt meemaken!
Hemd van het houthakken staat je goed!!
Fijndat de tijd zo snelgaat ,geniet er van ,dikke kus o&o

Andrea

Heerlijk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat,
Geniet er van xx

Demi

Super leuk om het allemaal te lezen, en natuurlijk dat alles goed met je gaat. Al mis ik je wel erg ???? Maak dr nog een leuke tijd van lieverd en we tellen af! Nog maar 4 maandjes haha. Dikke kus! Ik hou van je ??

Monique van Liempt

Hé Zoe,
Een reactie uit een onverwachte hoek denk ik voor je, maar wat ontzettend leuk om te lezen hoe het met je gaat in Canada. Ik had al een paar keer op Facebook iets van je langs zien komen en nu ik even tijd had dacht ik "ik ga toch eens kijken op haar blog". Natuurlijk wist ik dat je naar Canada ging, uitvoerig van Marciano gehoord... Ik zal zeker vaker je reisverslag gaan lezen. Groetjes en heel veel plezier daar verder!! Monique

Miep Gravemaker

Hallo zoe

Al weer een maand daar wat gaat de tijd snel zeg . En wat fijn dat je het zo naar je zin hebt . De foto's zien er ook allemaal leuk uit hoor . Gr van Miep

Paula de Groot

Hé Zoootje????,

We denken nog elke dag aan je want de toonbank is nog steeds niet gemaakt ???? dus..........

Fijn om te weten dat je het naar je zin hebt.

We Miss you!! Vooral je blikken????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active