zoedejong.reismee.nl

Almost Christmas..

Goedenavond iedereen!

Hoe gaat het daar? Hier alles goed! Heerlijk vakantie en bijna kerst!! Super excited about that. Helaas geen witte kerst hier.. Gewoon regen, lekker hollands haha. De kerstboom staat hier al en alle cadeautjes liggen er ook al onder en het zijn er veel! Maar is wel voor de hele familie. Erg gezellig. Ik zal jullie ook wel weer een update geven! Waarschijnlijk een van me laatste blogs alweer

De kerstboom met alle cadeautjes

1 dec- Voor Me to We hadden mijn groep en ik het idee van de kerstboom. Het idee was om zoveel donaties te krijgen. We hadden een kerstboom op staan en elke keer als iemand iets donderde mochten ze een kerstbal versieren en in de kerstboom hangen. We hadden deze actie voor 2 weken en we hadden aardig wat voedsel ingezameld! Dit is ook al allemaal naar de voedselbank gegaan en ze waren er erg blij mee.

4 dec- Geen school voor mij die donderdag. Lekker vrij! Samen met dad Angela en Felix naar het strand geweest om op jacht te gaan naar kokkels. Is een soort schelpvis. Om ze te vinden moet je scheppen in het zand en als je dan kleine gaatjes ziet moet je daar zoeken en dan vind je ze! Niet heel moeilijk. We hadden aardig wat gevonden. En zoals sommige wel weten ben ik niet zo een vis liefhebber maar ook ik heb ze gegeten, gekookt en gefrituurd! Ze waren erg lekker. Ook het kreeft seizoen is begonnen dus ik heb ook aardig wat kreeft al gehad! Smaakt ook heerlijk.

5 dec- Sinterklaas! Iets wat ze hier totaal niet kennen maar wel lekker sinterklaas avondje gehad. Alle pepernoten, Sinterklaasletters en marsepein op gegeten. Ze vonden het heerlijk allemaal! Niet veels speciaal maar toch wel leuk

12 dec- Kerst diner met alle internationale studenten en hun ouders. Iedereen had een toetje gemaakt wat uit hun land komt. Ik had vla! Erg makkelijk maar ja waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan haha. We hadden ook cadeautjes gekocht voor een spel. Je moest iets kopen voor meisje of jongen en het spel was een verhaal en elke keer als je left of right hoorde moest je jouw cadeautje wisselen met je buurman. Was erg gezellige avond met iedereen. Ook mijn certificaat al ontvangen!

Alle internationale studenten

13/14 dec- NSSSA conference!! Dit gaat al om leiderschap en om nieuwe mensen te leren kennen uit de buurt. Het was erg leuk en ik heb heel veel nieuwe mensen ontmoet. Het was in Liverpool en we sliepen in de school. We waren verdeeld in groepen en met je groep had je twee skill-builders en die leidden de spelletjes en activiteiten die we deden. Alles wat we deden had een ‘diepere’ betekenis. Klinkt misschien een beetje vaag allemaal maar ik had in ieder geval een erg weekend en heb weer veel leuke nieuwe mensen ontmoet!

15 tm 19 dec- Deze week hadden we winter carnaval op school en hadden we elke dag een thema om je naar te kleden. Maandag was winter wear day, dus sjaals mutsen handschoenen kerstmutsen etc! Dinsdag was wool sock day. Wool sock is het hier helemaal. Niet erg sexy in mijn ogen maaaar natuurlijk deed ik mee. Woensdag was ugly sweater day. Ik had een prachtige trui al zeg ik zelf haha. Mooi versierd met kerstballen enzovoort. Donderdag was twin day. Vittoria was mijn twin. Ook de dance was donderdag. Gala! Jurkjes hakken haar in de krul mooie make up alles er op en eraan! Ik was wel de giant van het bal met mijn hakken hahaha. Mijn laatste DRHS dance maar het was erg geslaagd. Vrijdag was de laatste dag voor de christmas break en daarom lazy day! In mijn pyjama naar school. Heb er zeer van genoten want het was erg comfortabel.

Samen met Serenity!

Ugly Sweater day hahaha ;)

20/21 dec- Christmas shopping weekend in Halifax met Serenity! Alle kerst cadeautjes geshopt! Alle winkels gezien en erg veel lol gehad. Ook wat meer van Halifax gezien! Leuke stad vind ik het wel. Was een erg goed begin van de christmas break!

Voor de rest nog niet heel veel plannen voor deze vakantie. Gewoon lekker niks en beetje met vrienden. Na de vakantie nog maar 10 dagen naar school en dan zit het er al weer op. Voor de gene die willen weten wanneer ik precies terug kom 18 januari om 13:15 land ik weer op Schiphol. Zet het maar in je agenda ;)

Zie jullie snel weer! 26 dagen om precies te zijn

Lots of love xo

Reacties

Reacties

Helen

Wat een leuk en energie vol verhaal. Dat doen ze wel heel leuk allemaal. .In je pyama naar school vast lachen geweest.
en dat je niet hebt zitten kokken van de kokkels, wordt nog wat met je hi hi
Het schiet nu echt alweer op, geniet nog met volle teugen van jou speciale avontuur. .Wij kijken al uit naar je thuiskomst. . Dikke kerstkus van hier XXX

Esther

Heeeee Wijffie wat een leuke verhalen allemaal en idd wat een lelijke trui ha ha. Ik zie aan je dat je vreselijk geniet maar vind het erg gezellig als je er weer bent. Oh ja dikke kus van Jeff moest ik je even doorgeven. Ik zal iedereen thuis waarschuwen dat je er de 18e weer bent gedaan met de rust ha ha ha. Dikke kus van ons Jeffrey en Esther.

Opa en oma ,we hebben weer zitten genieten van je leuke verhaal! Wat heb je weer allemaal leuke dingen gedaan !We wensen jullie allemaal en geweldig kerstfeest we denkenaan je ,dikke kus van opa en oma!!!!!!!

Verhaal.wat heb je weer leuke dingen gedaan!!
Fijn dagen ,voor de hele familie,we denken aan je dikke kus van opa en oma !!!!

Bianca

Geweldige verhalen, klinkt allemaal helemaal leuk.
Helaas zijn wij rond de 18e niet thuis.......
We doen dan iets wat jij niet zo leuk vindt,
nou dan weet je het wel.
Groetjes en tot snel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active