zoedejong.reismee.nl

Goodbye 2014

Hallo lieve mensen,

Zal even in het kort vertellen hoe kerst was: kerstavond ziek kerstdag nog steeds wel maar wel gezellig hele dag met cadeautjes uitpakken enzovoort. Super veel leuke cadeautjes gehad trouwens! Een voordeel niks aangekomen dit jaar ;)

Maar ik wou deze blog niet echt besteden aan wat ik hier doe maar meer over mijn jaar 2014, vind toch wel dat dit jaar een goede mooie blog mag krijgen want het was niet echt zoals elk jaar. Bijvoorbeeld mijn laatste jaar Da Vinci college en hele mooie diploma, heel veel stress en spanning voor mijn High School avontuur, feestjes, een geweldige vakantie in Spanje met mijn super vriendinnen en natuurlijk mijn vertrek naar Canada!! Ik heb in dit jaar heel veel leuke mensen leren kennen, een wel hele leuke… Ook heb ik heel veel geleerd. Vooral hoe gelukkig ik eigenlijk wel niet ben. Soms heb ik natuurlijk wel mijn momentjes maar ach wie nou niet? Dit jaar was zeker een rollercoaster; onzekerheid, spanning, blijdschap, verdriet katers alles er op en eraan. Een jaar geleden had ik nooit verwacht dat ik nou hier, in Digby of all places, deze blog zou schrijven. Of ik nou nu opeens volwassener ben geworden? Geen idee, ben nog steeds fris en jong hahaha. Ik weet wel dat ik sommige dingen in een andere manier zie als eerst. En dat wij allemaal wel heel blij mogen zijn met ons kikkerlandje. Vooral met onze fietsvrijheid. Echt hier wil je niet even op je fietsje stappen.. Voordat je het ‘heuveltje’ op bent.. Ik wil bij deze ook iedereen bedanken die mij gesteund heeft. De gene die al mijn verhalen hebben willen aanhoren inclusief mijn gezeik soms hihi. Ik ben jullie allemaal heel erg dankbaar want zonder dat zat ik hier niet zo gelukkig met een smile deze blog te schrijven. Vooral mijn geweldige oudertjes. Nee ik overdrijf niet. Ze zijn echt de beste.. Ook wil ik jullie allemaal een geweldig nieuw jaar wensen. Dat jullie heel veel geluk, liefde en gezondheid mogen hebben in dit jaar. Ik heb nu ook weer van heel dichtbij gezien dat gezondheid toch wel echt een van de belangrijkste dingen in het leven is. Ik ben helemaal klaar voor 2015, het jaar waarin ik weer terug naar Nederland kom, eindelijk 18 wordt, ga studeren en vast nog heel veel mooie dingen. Geniet van elke dag en voorzichtig met vuurwerk. Zou jullie graag weer met al jullie vingers willen zien

Heel veel liefde uit Canada

Reacties

Reacties

Michel en Joke

Super weer om te lezen, wat gaat de tijd snel. Hebben niet altijd gereageerd maar wel alles gevolgd. Je verhalen werden steeds beter en spannender. Echt leuk om te merken dat "kleine meisjes" wel heel erg snel groot worden door zo'n avontuur. Wij wensen jou en de rest van de Canadian family de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en hopen nog een paar blogs en live van je te mogen genieten.!! Tot in 2015. HAPPY NEW YEAR. Groetjes van Kennemerland.

Je Oudertjes

Lieve schat,
Wat zijn wij super trots op jou.
Je kan terug kijken op ern geweldig jaar!
En 2015 wordt vast en zeker net zo'n mooi.
We tellen nu de dagen...
Tot de 18e
Love you
Papa en mama
Xxx

Opa en oma

Wat een leuk verhaal weer !
Voor iedereen maar vooral voor jou een gelukkig en gezond 2015 !!!
Dikke kus van ons .

Helen

Lieve Zoë,
Wat heb je weer een mooi verhaal neer gezet.
Vol liefde en wijsheid, 2014 heeft jou letterlijk en figuurlijk ver gebracht.
Wij hopen dat je in 2015 net zo een mooi jaar krijgt!
Straks weer een nieuw avontuur als student op kamers op een plek waar ze weer een andere taal spreken.
Geniet van deze jaarwisseling en tot snel
Dikke kus Helen

Mirella

Zo!!!!! Wat een mooi verhaal weer!!! We zien je snel! Wij (al je collega's) kunnen haast niet wachten tot je er weer bent! !! Xx

Esmee

Topper die je bent! Fijne jaarwisseling mop X

annette

Happy newyear ???? topper

annette

De vraagtekens zijn een Smiley met een kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active