zoedejong.reismee.nl

Verhuisd

Daar ben ik weer met m’n buik nog vol van alle restjes van turkey dinner.. Ik zal jullie weer even een update geven wat ik heb gedaan. Afgelopen weken niet zo heel veel bijzonders. Ik zal beginnen met waar ik vorige keer ben geëindigd. Vrijdag 3 oktober hadden we movie night op school. We hadden twee films die je kon zien. De eerste was meer voor de jongere kinderen en later draaiden we 22 jumpstreet. Ik had geholpen met de popcorn en kaartjes verkoop. Daarna sliep ik samen met Serenity bij Vittoria. Was een hele gezellige girls sleepover. Zaterdag hadden we onze eigen ‘fotoshoot’ en ik heb zo gelachen.. De foto’s waren ook leuk geworden en zijn te zien op facebook ;). Deze week heb ik niet heel veel bijzonders op school gedaan. Gewoon les en meetings voor student council. Ook ben ik betrokken bij iets anders op school. We hebben een project op school genaamd me to WE. Het is een project waar we iets doen voor het goede doel. We doen iets in de community en iets op grotere schaal. Voor de community gaan we de voedselbank helpen door met verschillende activiteiten op school voedsel en geld in te zamelen. Woensdag ochtend om 8 uur hadden we een meeting, wat iets minder was, maar toen hebben we gepraat over wat we gaan doen en hoe we het allemaal gaan doen. We moesten in kleinere groepjes iets verzinnen om dan geld en voedsel in te zamelen. Met mijn groepje hadden we bedacht om met kerst iets te doen. We gaan in december een kerstboom opzetten in de lobby en dan kunnen de andere studenten eten doneren en elke keer als iets iemand doneert hangen we een kerstversiering in de boom met zijn/haar naam erop. Ons doel is natuurlijk om de hele boom vol te krijgen. De rest van de groep had ook nog allemaal leuke activiteiten bedacht. We gaan ook met ze alle naar Halifax in november naar de WE-day. Erg benieuwd.. Twee tripjes naar halifax in november nu, weer naar de grote stad! Afgelopen zaterdag, de 11e, was Heather, mijn lieve canadian mom, jarig. Dale had een heerlijk groot ontbijt voor ons gemaakt en in de avond kwam de familie met cake en de cadeautjes. Was erg gezellig! Gister was dan mijn eerste grote thanks giving turkey dinner. Bijna alles kwam uit eigen tuin, zelfs de turkey.. Maar hij was heerlijk. Der waren verschillende soorten groente, aardappelen, veel turkey, verschillende dressings en niet te vergeten veeel taart. Maar heeeerlijk waarschijnlijk wel weer 10 kilo zwaarder na dit weekend maar dat maakt niet uit haha. En ohja ik ben ook verhuisd! Niet van gast gezin hoor maar van kamer haha. Mijn Chinese gastzus is er nog steeds niet dus nu heb ik haar kamer! Groter en een heerlijk bed haha. Ik had vandaag heerlijk dagje vrij vanwege thanks giving want dat is officieel vandaag. Het was lekker weer dus we waren even bij mijn ‘zus’ op bezoek geweest die naast ons woont. Daarna gingen we wat rond rijden en zijn we naar Fort Anne geweest. Had een prachtig uitzicht op het water. Is leuk om een beetje in de omgeving rond te kijken. Helemaal nu omdat alle bomen in mooie herfstkleuren zijn. Morgen heb ik de pep rally op school. Dit is vooral voor de school spirit. Alle teams worden geïntroduceerd en er zijn verschillende spelletjes. Iedereen is ook gekleed in de kleuren van school, groen en goud. Grade 8/10/12 dragen groen en grade 7/9/11 dragen goud. Ben erg benieuwd. Deze week dus maar 4 dagen school en zaterdag mijn tweede turkey dinner met de andere exchange students. Die week erna maar 3 dagen school, op donderdag met de exchange students naar de corn maize en vrijdag vrij en staat er een shop trip gepland! Week daarna halloweek en die vrijdag Halloween. Mijn outfit heb ik al..

Ik heb jullie denk ik wel weer goed bijgepraat nu and I’m still a happy girl here.. Talk to you soon and love from Canada

Kiss

Reacties

Reacties

Papa en mama

He happy Canadian girl,
Wat een geweldige ervaringen maak je allemaal mee!
We hadden graag geproeft van al dat lekkere eten.... Volgens mij kan Heather wel lekker koken uit eigen tuin????.
Dikke kus van ons????????

Helen

Hello there
Nou alles behalve saai dus daar.
wat een goed idee van de kerstboom, ik hoop dat hij over vol wordt.
Zo te horen voel je je echt op je gemak.
zoals gewoonlijk kijk ik al weer uit naar je volvende verhaal..
dikke kus en knuffels

oma enopa

Hello ,happy girl leuk om te horen hoe goed het met je gaat!
Er staan nog veel bezigheden en uitjes opstapel ,genieten!!!
Die taarten spreekt me wel erg aan!!!!!!
Kus o& o

Bianca

Leuke verhalen weer!! Geniet er maar lekker van en tot snel.

Romy

Super leuk om te lezen!
Heel veel plezier nog toppertje xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active